Masz pytanie? Skontaktuj się z nami.
+48 34 360 23 92sklep@e-pat.pl
FAQ

 

Nie pamiętam hasła do konta!

W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła do konta, zawsze możesz je odzyskać poprzez link odzyskiwania hasła.
Pamiętaj, poniższa procedura nie pozwoli Ci na ujawnienie dotychczasowego hasła, ale pozwoli Ci na utworzenie nowego do swojego konta.

 

Jak zrobić zakupy w sklepie?

Zamówienia możesz składać poprzez sklep internetowy, a także telefonicznie lub mailowo. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy.
Jeśli podczas robienia zakupów przez sklep internetowy napotkasz trudności, zadzwoń do nas, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

 

Czy muszę posiadać konto w sklepie, aby dokonać zakupów?

Tak! W naszym sklepie wymagane jest założenie konta.

 

Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia, tylko wysyłam zapytanie?

Zamówienie zostaje przekształcone w zapytanie, jeśli:

- towar, który Państwo zamawiają jest aktualnie niedostępny
- nie posiadają Państwo zarejestrowanej działalności gospodarczej

Gdy Państwa zamówienie zostanie przekształcone w zapytanie, prosimy o cierpliwość, dział sprzedaży internetowej niezwłocznie skontaktuje się z Państwem.

 

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie?

Za zakupy w sklepie możesz zapłacić przelewem elektronicznym, kartą płatniczą (TPAY), przy odbiorze zamówienia lub tradycyjnym przelewem bankowym.

 

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zależy to od wybranej formy płatności. W przypadku przelewu elektronicznego i karty płatniczej (TPAY) środki automatycznie księgowane są na naszym koncie, dzięki czemu zamówienie wysyłamy natychmiast, w ciągu 24 godzin, a najczęściej jeszcze tego samego dnia, jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 12. Dotyczy to dni roboczych (od poniedziałku do piątku) i produktów ze statusem “Produkt dostępny w magazynie”.
Podobnie w przypadku wyboru płatności przy odbiorze zamówienia, zamówienie wysyłamy natychmiast.

W przypadku wyboru płatności tradycyjnym przelewem bankowym zamówienie wysyłane jest dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.

 

Jakie są dostępne formy dostawy?

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm DPD oraz Raben. Więcej informacji o dostawach znajdziecie Państwo tutaj.

 

Czy otrzymam potwierdzenie wysyłki mojego zamówienia?

Tak, w chwili wysyłki wyślemy Ci wiadomość e-mail.

 

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

Po wysłaniu paczki, w wiadomości mailowej podajemy Ci numer przesyłki. Wystarczy, że skopiujesz go, wejdziesz na stronę wybranego przez siebie dostawcy i wkleisz w odpowiednie okno.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl